Tipsport už ví, kudy běží zajíc: Nová kampaň k EURO ve stylu slavného podcastu


Sázková kancelář Tipsport představuje novou a neobvyklou kampaň k fotbalovému EURO 2024, které začíná v pátek 14. června v Německu. Ponese se ve stylu známého podcastu Kudy běží zajíc. Hlavní slogan je “Víme, kudy na Euru běží zajíc”.

Tipsport už ví, kudy běží zajíc

Zatímco v případě MS v hokeji se Tipsport snažil (prostřednictvím Davida Pastrňáka na golfovém vozítku) zaujmout širokou veřejnost, protože domácí šampionát sledoval takřka celý národ, v případě Eura je to jiné. Cílová skupina jsou tentokrát muži, fanoušci fotbalu. Dialogy v reklamě jsou navrženy tak, aby oslovily i ty příznivce, kteří podcast neznají.

„Po kreativní stránce jsou asi nejzajímavější televizní spoty,“ říká vedoucí marketingové komunikace Tipsportu Michal Kramer. Bude jich celkem pět a budou vypadat jako už zmíněný podcast, přičemž každý bude nasazený v jiné fázi turnaje. Televizní reklamy doplňují venkovní reklamní plochy v krajských městech napříč republikou a objemná online kampaň.



Kreativa v rámci vizuálů pak nenavazuje na televizní spoty. Nepracuje s protagonisty “Zajíce” Ondřejem Novotným, Janem Podroužkem, Janem Vackem a Zdeňkem Folprechtem, ale se zajíci, kteří představují stylizované fotbalové fanoušky. Ti se objeví i v takzvaných tag-onech v rámci jednotlivých spotů. O režii se postaral Adam Pavelka a vizuál je od tria Jinej gang.

Tipsport banner EURO 2024

Součástí kampaně jsou také speciální produktové benefity jako Tipsport bonus za registraci ve výši 500 Kč, tipovací kvíz nebo soutěž Survivor k play off o ceny za 5 milionů Kč.