Sázková kancelář Tipsport představuje novou a neobvyklou kampaň k fotbalovému EURO 2024, které začíná v pátek 14. června v Německu. Ponese se ve stylu známého podcastu Kudy běží zajíc. Hlavní slogan je “Víme, kudy na Euru běží zajíc”.

Zatímco v případě MS v hokeji se Tipsport snažil (prostřednictvím Davida Pastrňáka na golfovém vozítku) zaujmout širokou veřejnost, protože domácí šampionát sledoval takřka celý národ, v případě Eura je to jiné. Cílová skupina jsou tentokrát muži, fanoušci fotbalu. Dialogy v reklamě jsou navrženy tak, aby oslovily i ty příznivce, kteří podcast neznají.
„Po kreativní stránce jsou asi nejzajímavější televizní spoty,“ říká vedoucí marketingové komunikace Tipsportu Michal Kramer. Bude jich celkem pět a budou vypadat jako už zmíněný podcast, přičemž každý bude nasazený v jiné fázi turnaje. Televizní reklamy doplňují venkovní reklamní plochy v krajských městech napříč republikou a objemná online kampaň.
Kreativa v rámci vizuálů pak nenavazuje na televizní spoty. Nepracuje s protagonisty “Zajíce” Ondřejem Novotným, Janem Podroužkem, Janem Vackem a Zdeňkem Folprechtem, ale se zajíci, kteří představují stylizované fotbalové fanoušky. Ti se objeví i v takzvaných tag-onech v rámci jednotlivých spotů. O režii se postaral Adam Pavelka a vizuál je od tria Jinej gang.
Součástí kampaně jsou také speciální produktové benefity jako Tipsport bonus za registraci ve výši 500 Kč, tipovací kvíz nebo soutěž Survivor k play off o ceny za 5 milionů Kč.