- Španělsko dostalo na EURO 2024 jediný gól
- Oba týmy ještě neprohráli a předvádí nejlepší výkony na turnaji
- Na Španělsko je vypsán u Tipsportu kurz 2.67, na remízu 3.19 a na vítězství Německa 2.79
AKČNÍCH 300KČ ZDARMA BĚHEM EURO 2024
Španělsko vs Německo kurzy
Oba týmy patří k nejlepším na šampionátu a byly pasovány na účastníky finále, dokud se nezjistilo, že pavouk na Euro je nasadí k sobě již ve čtvrtfinále. Na Euru se naposledy Španělsko s Německem utkaly v roce 2008, kdy La Roja ve finále zvítězila 1:0.
Německo mělo silný start, ale poté výkony až tak ideální nebyly, to Španělsko si drží svou linii a i proto je považováno za lehkého favorita v kurzu 2.67. Na vítězství Německa si vsadíte v kurzu 2.79 a remíze poté podle kurzů na EURO náleží hodnota 3.19.
TIP NA SÁZENÍ – UNDER 2.5 GÓLU
Ve třech zápasech Německa ze čtyř na EURO 2024 padly jen dvě branky. U Španělska je to 50 na 50. Hned tři ze čtyř posledních duelů skončily remízou 1:1, předtím to bylo třikrát 1:0. To je solidní základ pro to, zkusit zahrát under 2.5 v poměrně lákavém kurzu. V tabulce jsou ještě další tipy na
sázení na EURO k zápasu Španělsko vs Německo.
350KČ ZDARMA S PROMO KÓDEM: BIGBONUSCZ
Dominance Španělska
Před turnajem provázela nominaci obrovská kritika. Proč nevzal toho a proč ne toho, proč jede tenhle…
Jenže po skupinách je to právě Španělsko, které všichni pasují na vítězství. Předvádí jednoznačně nejlepší fotbal, ve skupině nedostalo ani gól a poradilo si i v osmifinále. Proti Gruzii totiž La Roja poprvé inkasovala, svěřenci De la Fuenteho na to ale zareagovali stylově – nasázeli 4 branky a připsali si největší vítězství v osmifinále.
Na zápasy s Německem na šampionátech mají Španělé dobré vzpomínky. V roce 2008 porazili současného soupeře ve finále 1:0, stejným výsledkem zvítězili i o dva roky později na MS v Jižní Africe. Rádi by to zopakovali i tentokrát a nakonec se stali těmi, kdo vyhraje EURO 2024.
Dosud suverénní Německo
Domácí Německo je dosud na šampionátu víceméně suverénní, ale zatím nenarazilo na top soupeře. Slabé Skotsko rozstřílelo 5:1, následně porazilo 2:0 Maďarsko a remizovalo se Švýcarskem 1:1. V osmifinále narazilo na Dánsko a i když mělo trochu problémy, dokázalo zvítězit 2:0. Španělsko je však první soupeř z kategorie elitních týmů na turnaji.
Němci se opět budou spoléhat na Jamala Musialu, který vstřelil už 3 branky. Na posledním Euru skončili Němci už v osmifinále, teď doma chtějí dojít co nejdál.
Kde sledovat zápas Španělsko vs Německo
Třaskavý čtvrtfinálový duel na EURO 2024 Španělsko vs Německo se odehraje v MHP Aréně ve Stuttgartu. Zápas začne 5.7. v 18:00 a živě jej bude vysílat ČT sport. Mírný favorit je podle kurzů Španělsko.
Informace a kurzy k zápasu Španělsko vs Německo |
Kdy: |
5.7. 2024 od 18:00 |
Kde: |
MHP Aréna, Stuttgart |
Turnaj: |
EURO 2024 (osmifinále) |
Kurzy Tipsport: |
2.67 vs 2.79 |
H2H: |
8 – 9 – 9 |
Kde sledovat: |
ČT sport, ČT sport Plus |
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní vám lépe zpříjemnit náš obsah. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.Zásady cookies a prohlášení o ochraně osobních údajů
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.