Každý měsíc přinášíme ty nejlepší tikety u Tipsportu. Stát se milionářem není nemožné a jak ukazuje náš výběr, někdy k vysoké výhře stačí i tiket za pár korun. Podívejte se na nejlepší sázkařské tikety měsíce a inspirujte se.
Nejlepší tikety měsíce Tipsport
Za uplynulý měsíc jsme našli u sázkové kanceláře Tipsport 5 tiketů, které vážně stojí za to. Jako je pravidlem každý měsíc, i tentokrát úspěch slavily tikety AKU s větším počtem událostí. AKU tikety mají svoji velkou výhodu v tom, že pokud sázkař trefí opravdu všechny události, výhra je skutečně vysoká. To je také případ následujících tiketů. Šťastní sázkaři věsměs zkouší hokej a fotbal, tedy nejpopulárnější sporty pro sázení, a k vysokým výhrám stačily i nízké vsazené částky.
300 Kč zdarma + 50 000 Kč jako dvojnásobek prvního vkladu + 333 volných zatočení
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní vám lépe zpříjemnit náš obsah. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.Zásady cookies a prohlášení o ochraně osobních údajů
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.