Real Madrid vs Bayern live stream
Odveta semifinále Ligy mistrů mezi Realem Madrid a Bayernem Mnichov má výkop ve středu 8. května ve 21:00. Real Madrid vs Bayern live stream můžete sledovat na televizním programu Nova Sport 3, kterou nabízí například Skylink. Sázkové kanceláře Tipsport, Chance a Betano nabízí bezplatné live streamy z předkol Ligy Mistrů, takže by se zde měl objevit alespoň živý audio přenos.
LIVESTREAM TIPSPORT S BONUSEM 300 Kč ZDARMA
Kromě audio přenosu můžete u Tipsport, Chance a Betano využít skvělých kurzů, k dispozici budou také live sázky. Využít můžete rovněž Betano promo kód, díky němuž obdržíte 500 Kč zdarma jen za registraci, za první vklad lze následně získat až 3000 Kč.
Kde sledovat Real Madrid vs Bayern živě?
Utkání můžete sledovat u Tipsport, Chance a Betano jako live tracker. Živý přenos je potom na televizním programu Nova Sport 3. Tento program je dostupný například u Skylink, který má i webovou platformu, kde najdete Real Madrid vs Bayern live stream. Zápas začíná ve středu 8. května ve 21:00. Favoritem jsou, i díky vzájemné bilanci v Lize mistrů z posledních let, domácí Los Blancos.
Informace k zápasu |
Soutěž: |
Liga mistrů (semifinále) |
Termín zápasu: |
středa 8. května, 21:00 |
Místo zápasu: |
Santiago Bernabéu, Madrid |
Kurzy Tipsport: |
1.94 vs 3.66 |
Kde sledovat: |
Nova Sport 3 (Skylink) |
Real Madrid vs Bayern kurzy
LIGA MISTRŮ SPARTA vs MALMÖ EXKLUZIVNĚ NA BETANO TV ZDARMA
+ 350 Kč BONUS S KÓDEM "BIGBONUSCZ"
Poslední výsledky Bayern – Real Madrid
V tabulce s výsledky nejsou započteny přátelské zápasy, které se hrají po celém světě v rámci letní přípravy. V Lize mistrů je v posledních letech úspěšnější tým Realu Madrid. Kdo vyhraje Ligu mistrů tentokrát?
Termín |
Soutěž |
Zápas |
Výsledek |
30.4. 2024 |
Liga mistrů |
Bayern vs Real Madrid |
2:2 |
1.5. 2018 |
Liga mistrů |
Real Madrid* vs Bayern |
2:2 |
25.4. 2018 |
Liga mistrů |
Bayern vs Real Madrid |
1:2 |
18.4. 2017 |
Liga mistrů |
Real Madrid* vs Bayern |
4:2 (po prodl.) |
12.4. 2017 |
Liga mistrů |
Bayern vs Real Madrid |
1:2 |
29.4. 2014 |
Liga mistrů |
Bayern vs Real Madrid* |
0:4 |
23.4. 2014 |
Liga mistrů |
Real Madrid vs Bayern |
1:0 |
25.4. 2012 |
Liga mistrů |
Real Madrid vs Bayern* |
2:2 (po pen.) |
17.4. 2012 |
Liga mistrů |
Bayern vs Real Madrid |
2:1 |
7.3. 2007 |
Liga mistrů |
Bayern vs Real Madrid |
2:1 |
20.2. 2007 |
Liga mistrů |
Real Madrid vs Bayern |
3:2 |
Sleduj přímé přenosy živě + 300 Kč zdarma
Real Madrid – Bayern analýza
Jak už jsme zmiňovali, Real Madrid je, dle sázkových kanceláří největším favoritem na celkové vítězství v Champions League. Kdo vyhraje Ligu mistrů ještě jasné není, ale Real se venkovní remízou 2:2 výrazně přiblížil. I tak je těžké odhadovat výsledek. V minulém utkání byly k vidění dva pokutové kopy, nabízí se tak sázka, že se bude desítka kopat znovu.
Zdroje článku: tipsport, chance, betano, wikipedie
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní vám lépe zpříjemnit náš obsah. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.Zásady cookies a prohlášení o ochraně osobních údajů
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.