Atletico Madrid vs Real Madrid odehrají druhý vzájemný zápas během osmi dnů, tentokrát však v rámci Španělského poháru. Městští rivalové na sebe narazí už v osmifinále. Výkop El Derbi Madrileño na Estadio Metropolitano je ve čtvrtek 18. ledna ve 21:30. Duel odvysílá v přímém přenosu kanál Sport 1.
- Poslední klání Atletico Madrid vs Real Madrid se hrálo nedávno. Semifinále Supercopa de España 10. ledna vyhrál Real 5:3 po prodloužení
- Statistika vzájemných zápasů na domácím stadionu Atlétika za posledních 5 let je 2-2-2
- Aktuální forma hraje ve prospěch Los Blancos
Náš tip |
Kurz Tipsport |
Kurz Betano |
Každý tým dá v zápasu 1 a více gólů
|
1.58 |
1.60 |
Kurzy společností Chance a Tipsport jsou totožné. ✓
Kde sledovat zápas Atletico Madrid – Real Madrid?
Práva na Copa del Rey, jak zní oficiální název španělského poháru, vlastní v České republice a na Slovensku skupina AMC. Zápasy tak můžeme sledovat na programech Sport 1 a Sport 2. Madridské derby odvysílá živě konkrétně Sport 1. Atlético Madrid – Real Madrid live stream bude dostupný i na TV Tipsport a Chance TV. Začátek třeskutého klání je 18. ledna ve 21:30.
SLEDUJTE PRŮBĚH ZÁPASU ŽIVĚ + 300Kč ZDARMA
Soutěž |
Termín zápasu |
Místo zápasu |
Kurzy Tipsport |
Kde sledovat |
Španělský pohár |
18. 1. 2024, 21:30 |
Estadio Metropolitano, Madrid |
2.78 vs 2.46 |
Sport 1 |
Osmigólová přestřelka v semifinále a hattrick Viníciuse ve finále
V posledním zápase Real Madrid vs Atletico Madrid v rámci semifinále španělského Superpoháru prohrával Real 0:1 a 2:3, přesto dokázal postoupit. Za stavu 3:3 šlo utkání do prodloužení, kde udeřili střídající Joselu a Brahim Díaz.
Ve finále proti Barceloně byl potom hrdinou Vinícius Júnior, který skóroval 3x už do 39. minuty. Jednalo se o nejrychlejší hattrick v El Clásicu v tomto století. Real finálový zápas opanoval poměrem 4:1.
Atlético Madrid vs Real Madrid kurzy
I přes to, že hraje Atlético na domácí půdě, vypsala na něj sázková kancelář Tipsport vyšší kurz. To je zapříčiněno hlavně aktuální formou obou celků a průběhem posledního zápasu.
Extra Betano bonusy s promo kódem: BIGBONUSCZ
Získejte 3000Kč + 350Kč zdarma ihned za ověření účtu
Tip redakce: Každý tým dá v zápasu 1 a více gólůV zápase Atletico – Real padl jeden gól naposledy v květnu 2022. Od té doby se odehrálo pět madridských derby a pokaždé se alespoň jednou zaradovali na obou stranách. Vzhledem ke stávající formě je reálná i výhra (alespoň bez remízy) Realu Madrid. Pokud si Vinícius Júnior přenese pohodu z posledního zápasu, skórovat by pro něj neměl být problém.
Náš tip |
Kurz Tipsport |
Kurz Betano |
Každý tým dá v zápasu 1 a více gólů |
1.58 |
1.60 |
Výsledek zápasu bez remízy: Real Madrid |
1.82 |
1.78 |
Střelec gólu: Vinícius Júnior |
– |
3.00 |
Kurzy společností Chance a Tipsport jsou totožné. ✓
Další analýzy od komunity sázkařů + 300Kč ZDARMA
Zdroje článku: tipsport, betano, wikipedie
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní vám lépe zpříjemnit náš obsah. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.Zásady cookies a prohlášení o ochraně osobních údajů
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.