Kompletní změnou vizuálního brandu prochází v těchto dnech sázková kancelář Betano. V pondělí 3. června představila nové logo a další změny budou následovat. V duchu nového hesla “hravé sebevědomí” přibudou nové barvy, typografie nebo ilustrace.
Betano představuje nové logo
Změny u nového loga sázkové kanceláře Betano jsou patrné na první pohled, i když stále převažují oranžová nebo bílá. Ještě více by měla být znát osobnost a plán značky Betano. Hlavními atributy zůstávají sebedůvěra, optimismus, hravost nebo dobrý vkus. Každé kreativní rozhodnutí by mělo být těmito principy ovlivněno.
Nové Betano barvy a “blesky”
Mimo oranžovou a bílou, na které jsme si už u brandu od jeho vstupu na český trh všimli, dostávají nově šanci modrá, světle modrá, šedá a růžová. Častý bude konkrétně přechod z růžové v oranžovou mnohdy potom v podobě jakýchsi blesků.
Typografie, obrázky a ilustrace
I typografie byla navržena tak, aby ztělesňovala hravost a sebevědomí, dvě slova, se kterými chce být společnost Betano nově nejvíce spojována jak v sekci sázkových kanceláří, tak casino. Betano nově nebude prezentovat jen plně barevné fotografie, ale taky modře zatmavené. Slovo hravost se v nové vizuální podobě promítne v podobě ilustrací, které bude Betano nově používat.
Následují pochopitelně i další změny
V závislosti na těchto změnách prochází obměnou přirozeně taky Betano mobilní aplikace. Novou podobu budou mít taky bannery. Postupem času se změní i charakter sociálních sítí Instagram a Facebook a Stories na nich.