Ikona zavření

Srovnání zákaznické podpory sázkových kanceláří 2025: Rychlost, dostupnost a kvalita


Kvalitní zákaznická podpora sázkových kanceláří je jedním z klíčových faktorů při výběru. V našem unikátním detailním srovnání zákaznické podpory jsme se zaměřili na rychlost, dostupnost a kvalitu služeb. Otestovali jsme pro vás live chaty, emailovou komunikaci i telefonní linky. Pokud vás zajímá jak dopadlo naše srovnání zákaznické podpory sázkových kanceláří, tak je obsah je určený pro vás.

Srovnání zákaznické podpory sázkových kanceláří

Srovnání zákaznické podpory sázkových kanceláří – žebříček

Na základě analýzy lze identifikovat několik sázkových kanceláří, které v určitých aspektech zákaznické podpory vynikají a mohou sloužit jako příklad dobré praxe. První je Betano, to se profiluje jako moderní operátor s důrazem na technologické inovace, což se odráží i v uživatelsky přívětivé platformě, oceňované mobilní aplikaci a kvalitní zákaznické podpoře. Jejich Help Centrum je rozsáhlé a dobře strukturované. Podpora je vnímána jako rychlá a profesionální. Na druhé straně je Tipsport který oceňujeme pro svou komplexní nabídku služeb, dlouhodobě budovanou reputaci. Disponuje širokou škálou kontaktních kanálů i a aktivními komunitními fóry, které doplňují oficiální podporu. Procesy pro řešení reklamací jsou relativně transparentní.

Sázková kancelář Samoobslužné nástroje Spolehlivost a rychlost Dostupnost klíčových kanálů Ochota a profesionalita Celkové hodnocení
Betano 5/5 4.5/5 5/5 5/5 4.9/5
Tipsport 4.5/5 5/5 5/5 5/5 4.9/5
Sazka 4.5/5 3/5 4.5/5 4/5 4/5
MerkurXtip 3/5 5/5 4/5 5/5 4.3/5
Synottip 3/5 4/5 2.5/5 4/5 3.4/5
Kingsbet 3/5 3/5 3.5/5 4/5 3.375/5
fBET 3/5 2.5/5 2/5 2.5/5 2.5/5
Fortuna 3.5/5 3/5 3.5/5 4/5 3.5/5
Chance 4.5/5 5/5 4.5/5 5/5 4.9/5

Metodika našeho testování srovnání zákaznických podpor sázkových kanceláří

  • Komplexní testování všech kanálů: Pro účely srovnání byla zákaznická podpora kontaktována s běžnými dotazy přes všechny dostupné komunikační kanály – live chat, e-mail i telefonní linky, přičemž u některých společností byla prověřena i specializovaná centra nápovědy.
  • Hlavní kritéria hodnocení: Cílem bylo zhodnotit především rychlost reakce, dostupnost podpory v rámci deklarované provozní doby a kvalitu poskytnutých informací.
  • Důraz na lidský faktor: Součástí hodnocení byla také celková ochota a profesionalita pracovníků zákaznické podpory.

U jakých sázkových kanceláří jsme zákaznické podpory testovali

V této sekci se podrobně zaměříme na kvalitu a rozsah zákaznických podpor u vybraných sázkových kanceláří. Abychom vám poskytli co nejrelevantnější informace, otestovali jsme služby pouze u 9 nejlépe hodnocených sázkových kanceláří v České republice. Níže naleznete detailní popis dostupných kanálů podpory, jejich provozní doby a naše zkušenosti s rychlostí a kvalitou odpovědí u každé z nich.

Betano zákaznická podpora

Live chat, e-mail nebo telefonní podpora, to vše u Betana najdete. K tomu navíc kvalitně provedené Help Center. Betano se profiluje jako moderní online operátor a v ČR neprovozuje žádné kamenné pobočky. Veškeré služby jsou poskytovány online.

Betano zákaznická podpora

  • Live chat: Dostupný v sekci zákaznické podpory (10:00-23:59). Najdete ho přímo na webových stránkách i v mobilní aplikaci.
  • E-mail: podpora@betano.cz (dostupnost 9:00-17:00).

    Na náš testovací e-mail odpověděli po hodině a půl.

  • Telefon: +420 910 920 444 (Po-Ne 9:00-17:00).

    Hned na začátku automatický asistent varuje, že u Betana mohou sázet a hrát jen uživatelé starší 18 let. Následně nabízí rozcestník:

  • Podvolba Akce / Dotaz
    Stisk 1 Informace o ověřovacích procesech
    Stisk 2 Aktivace účtu přes SMS
    Stisk 3 Změna telefonního čísla nebo e-mailu
    Stisk 4 Zapomenuté heslo
    Stisk 5 Znovuotevření účtu
    Stisk 0 Návrat do předchozí nabídky
    Stisk 1 Informace o vkladech
  • Help Center: Na této adrese naleznete rozcestník s články řešícími nejčastější dotazy. Sekce jsou přehledně rozřazeny (“Jak vám můžu pomoci?”, “Napište, co hledáte”, “Můj účet”, “Registrace” atd.). Betano má propracované centrum nápovědy pokrývající širokou škálu témat. Help Center je dostupné nonstop a náš výzkum ho hodnotí jako velmi kvalitní a rozsáhlé.

Tipsport zákaznická podpora

Tipsport využívá několika typů emailové i telefonické podpory, nabízí i Tipsport webchat. Tipsport má rozsáhlou sítí kamenných poboček, kde je možné řešit některé základní úkony. Komplexnější zákaznická podpora je však primárně soustředěna online. Hráči si mohou navzájem poradit i na diskuzním fóru Tipsportu, které je velmi ceněné a unikátní.

Tipsport zákaznická podpora

  • Live chat (Tipsport webchat): Dostupný prostřednictvím formuláře na webových stránkách Tipsportu. Agent na chatu reaguje automaticky, bez čekání. Po skončení konverzace máte možnost ohodnotit agenta.
  • E-mail (obecná podpora): podpora@tipsport.cz
  • Odpověď na náš dotaz ohledně využití Netů jsme dostali po pouhých 8 minutách. Emailová podpora je u Tipsportu dostupná denně od 8:00 do 2:00.
  • E-mail (reklamace tiketu): reklamace@tipsport.cz
  • Lze využít i funkci „Reklamace tiketu“ přímo na tiketu. Odpověď na testovací e-mail ohledně reklamace dorazila po 30 minutách s tím, že se reklamace bude prošetřovat. Dle zákona na to společnost má až 30 dnů.
  • E-mail (reklamace Vegas her): hry.reklamace@tipsport.cz
  • E-mail (podpora pro elektronickou peněženku Pluso – Krypto): podpora@pluso.cz. Odpověď ohledně e-peněženky přišla asi za jednu hodinu.
  • Telefon: +420 267 267 367 (Po-Ne 8:00-22:00).
  • Automatický rozcestník nabízí volbu “1” pro vklady a výběry, volbu “2” pro Vegas, volbu “3” pro jiný dotaz. Nebo můžete vyčkat na spojení s operátorem. Při testu došlo ke spojení s operátorkou za pár sekund, byla příjemná, ochotná a nápomocná.
  • Telefon (podpora pro elektronickou peněženku Pluso – Krypto): +420 233 090 803
  • Po upozornění na možné nahrávání hovoru proběhlo hladké přepojení na pracovníka, který byl velmi nápomocný a vystupoval profesionálně. Po skončení rozhovoru je doporučeno vyčkat na zhodnocení telefonické služby.
  • Centrum nápovědy: Tipsport disponuje rozsáhlou a dobře strukturovanou sekcí nápovědy. Je rozdělena do tematických oblastí jako „Můj účet“, „Předzápasové sázky“, „Live sázky“, „Zodpovědné hraní“ apod. Tato sekce obsahuje i odpovědi na časté dotazy. Náš výzkum ji hodnotí jako velmi kvalitní a rozsáhlou.

Zákaznická podpora Sazka

Sazka má vlastní chatbot a také kvalitně provedené Centrum zákaznické podpory. Sazka disponuje rozsáhlou sítí kamenných poboček, kde je zákazníkům také poskytována podpora.

Zákaznická podpora Sazka

  • Live chat (chatbot): Odpovídá okamžitě, jasně a poskytuje užitečné informace.
  • E-mail: info@sazka.cz
  • Telefon: +420 266 12 12 12
  • Na začátku telefonátu je automatické upozornění na nahrávání hovoru a jeho uchování po dobu nezbytně nutnou. Následuje automatický rozcestník.
  • Centrum podpory: Velmi přehledné a intuitivní, obsahuje sekce s předvyplněnými otázkami a odpověďmi (“Aktuální témata”, “Nejčastěji se ptáte” atd.).
Předvolba Akce / Dotaz
1 následně 1 Výsledky her
1 následně 2 Výše výher
1 následně 3 Jackpot
1 následně 9 Nápověda
* Návrat do menu
2 následně 1 Vklady (1–zamítnutý, 2–čekající, 3–kartou, 4–změna karty, 5–specialista)
2 následně 2 Výběry (1–bankovní účet, 2–výdejní místo, 3–zrušení výběru, 4–jiné dotazy)
3 následně 1 Vyzvednutí odměny Sazka Klubu
3 následně 2 Pomoc se zatočením Kola Štěstí
3 následně 3 Registrace do Sazka Klubu
3 následně 4 Přihlášení do účtu Sazka Klubu
3 následně 5 Nepřišla SMS (Kolo Štěstí)
3 následně 6 Ostatní dotazy ke Sazka Klubu
4 následně 1 Výsledky her (výherce)
4 následně 2 Herní účet (výherce)
4 následně 3 Sazka Klub (výherce)
4 následně 4 Výhry (výherce)
4 následně 5 Ostatní dotazy (výherce)

MerkurXtip zákaznická podpora

MerkurXtip má na webu dostupný live chat, dále nabízí standardní typy zákaznické podpory. Je to primárně online operátor a neprovozuje pobočky pro sportovní sázení.

MerkurXtip zákaznická podpora

  • Live chat: Dostupný na webu, při testu byla reakce okamžitá a odpovědi od zákaznické podpory ochotné. Live chat je dostupný pro registrované uživatele od 8:00 do 22:00.
  • E-mail: info@merkurxtip.cz. Na náš testovací e-mail odpověděli po 12 minutách.
  • Telefon: +420 221 091 800 (Po-Ne 8:00-22:00).
  • Hovor je monitorován. Při testovacím hovoru (pátek ve 12:00) byli všichni operátoři zaneprázdněni, ale po 5 sekundách čekání se ozvala příjemná operátorka, která ochotně poradila.

Zákaznická podpora Synottip

Synottip nenabízí svým zákazníkům live chat podporu, při telefonickém kontaktu po vás bude vyžadovat kód. Podporu lze získat též v kamenných pobočkách Synottipu.

Synottip zákaznická podpora

  • E-mail: synottip@synottip.cz. Na náš testovací e-mail odpověděli po 11 minutách.
  • Telefon: +420 800 888 100 (Po-Ne 8:00-0:00).
  • Po zavolání se vám ozve automatický asistent, který vás vyzve, abyste na číselníku zadali svůj osobní identifikační kód (OIK) a stiskli “#”. Pro přepojení na operátora máte stisknout “9”. Hovor je monitorován a za okamžik jste přepojeni na zaměstnance call centra. OIK je každému hráči přidělen v průběhu registrace herního konta a Synottip ho pošle SMS zprávou. Pokud si OIK nepamatujete, je nutné telefonicky kontaktovat zákaznickou linku Synottipu, kde vám pomohou OIK znovu získat. Synottip také nabízí unikátní možnost podat sázky telefonicky.

Kingsbet zákaznická podpora

Kingsbet má k dispozici live chat a vyniká v nabídce telefonní podpory v anglickém jazyce. Kingsbet je novější hráč na trhu snažící se zaujmout inovativními funkcemi, jako jsou analýzy pomocí AI. Je to primárně online operátor bez sítě kamenných poboček.

Kingsbet zákaznická podpora

  • Live chat: Možnost rovnou psát o problému nebo zvolit z předdefinovaných témat (např. “Registrace” s podkategoriemi “Jak se zaregistrovat”, “Co je potřeba k dokončení registrace”, “Nedaří se mi ověřit totožnost” atd.).
  • E-mail: podpora@kingsbet.cz
  • Telefon: +420 910 920 555
  • Po vytočení čísla asistent upozorní, že komunikace bude nahrávána a pokračováním vyjadřujete svůj souhlas. Pro komunikaci v českém jazyce máte stisknout “1”, pro komunikaci v angličtině “2”. Komunikace v jazyce anglickém je obrovskou výhodou Kingsbet zákaznické podpory oproti konkurenci. Při našem testu po stisknutí 2 zvedla telefon česky hovořící operátorka, po anglickém dotazu však dokázala přepnout do cizího jazyka a plynule v něm komunikovat.

Zákaznická podpora fBET

Zákaznická podpora fBETu zahrnuje live chat i tradiční emailovou a telefonní podporu. fBET v České republice neprovozuje kamenné pobočky, veškerá činnost probíhá pouze v online prostředí.

Zákaznická podpora fBET

  • Live chat: Funguje každý den od 08:00 do 20:00. Vyžaduje vyplnění jména, příjmení a emailu. Dotaz na chatu byl zodpovězen do 5 minut, rychlost tedy v tomto směru ve srovnání s konkurencí trochu pokulhává.
  • E-mail: podpora@fbet.cz
  • Na náš testovací e-mail zákaznická podpora fBETu odpověděla po hodině a čtvrt.
  • Telefon: +420 724 747 427 (Po-Pá 8:00-16:00).
  • Při testovacím volání (v pátek kolem 12:30) linka opakovaně nereagovala s hlášením, že volaný účastník není dostupný. V tomto ohledu se tedy fBET zákaznická podpora příliš neosvědčila ve srovnání s konkurencí, která má telefonní podporu vyřešenu lépe.

Fortuna zákaznická podpora

Sázková kancelář Fortuna má v nabídce mobilní aplikace chatbot, navíc má také k dispozici kontaktní formulář I-Konto. Fortuna je tradiční velký hráč s rozsáhlou sítí kamenných poboček a komplexní online zákaznickou podporou.

Fortuna zákaznická podpora

  • Live chat (Chatbot Radim): Dostupný v mobilní aplikaci. Odpovídá na dotazy okamžitě a s maximální možnou přesností.
  • E-mail: helpdesk@ifortuna.cz
  • Na náš testovací dotaz odpověděli e-mailem po více jak hodině a půl.
  • Kontaktní formulář I-Konto: Kontaktovat podporu lze i využitím kontaktního formuláře I-Konto dostupného na webových stránkách. Umožňuje vyplnit předmět a text zprávy. Fortuna doporučuje pro rychlejší řešení uvádět specifické informace (co jste chtěli udělat, co se stalo, číslo sázenky v případě reklamace, chybovou hlášku, adresu stránky, typ prohlížeče a rozlišení).
  • Telefon: +420 267 218 218
  • Z důvodu zkvalitnění služeb je hovor nahráván, na což Fortuna hned na začátku rozhovoru s asistentem upozorňuje. V řádu několika vteřin se ozval pracovník infolinky, který byl velmi milý a s řešením problému ochotně pomohl.

Chance zákaznická podpora

U Chance, podobně jako Tipsport, nabízí rychlou emailovou odezvu a podporu pro peněženku Pluso. Navíc disponuje sítí více než 200 kamenných poboček.

Fortuna zákaznická podpora

  • E-mail (obecná podpora): info@chance.cz
  • Odpověď na dotaz ohledně Goldenů dorazila za pouhé 3 minuty.
  • E-mail (reklamace tiketu): reklamace@chance.cz
  • Lze využít i funkci „Reklamace tiketu“ přímo na tiketu. Odpověď na testovací e-mail dorazila po 23 minutách.
  • E-mail (reklamace Vegas her): games.reklamace@chance.cz
  • Odpověď přišla po 21 minutách.
  • E-mail (podpora pro elektronickou peněženku Pluso – Krypto): podpora@pluso.cz. Nebo přes telefon +420 233 090 803. Po několika vteřinách telefon zvedl příjemný pracovník call centra, který ochotně pomohl zodpovědět naše dotazy.
  • Telefon (obecná podpora): +420 233 090 83 (Po-Ne 8:00-22:00).

Jakmile zavoláte na zákaznickou podporu, budete mít několik možností: stisknutím “1” se informujete o vkladech a výběrech, stisknutím “2” o Chance Vegas a stisknutím “3” můžete řešit jiný dotaz. Případně počkat na spojení s operátorem, které trvá jen několik málo vteřin. Chance vás upozorní, že rozhovor může být nahráván, a po jeho ukončení doporučuje vyčkat na zhodnocení služeb telefonické podpory.

Po detailním představení jednotlivých sázkových kanceláří a jejich přístupu k zákaznické podpoře přinášíme souhrnné kvalitativní hodnocení a specifika, která jsme během našeho testování zaznamenali. Tato tabulka vám může pomoci rychle porovnat klíčové aspekty, jako je rychlost reakce a ochota personálu, napříč různými poskytovateli.

Velké srovnání zákaznické podpory českých sázkových kanceláří

Následující přehled shrnuje klíčové aspekty zákaznické podpory jednotlivých kanceláří na základě našeho testu. Detailní srovnávací tabulka zákaznické podpory

Sázková kancelář Live chat (typ a kvalita interakce) Telefon (specifika interakce a kvalita) Centrum nápovědy a jeho kvalita Další výhody / Specifika / Omezení
Betano Operátor (10:00–23:59), ochotný, nápomocný Automatický rozcestník, ochotní operátoři Ano, kvalitní a přehledné Komunikace převážně velmi kvalitní, i když s omezenou provozní dobou některých kanálů
Tipsport Nonstop chatbot (automatická reakce), možnost hodnocení agenta Rychlé spojení s operátorem, ochotní a nápomocní, specializovaná Pluso linka Ano (funkčnost prověřena) Více specializovaných e-mailů (reklamace, Pluso), podpora Pluso i e-mailem
Sazka Nonstop chatbot (okamžitá, jasná odpověď) Detailní automatický rozcestník Ano, vynikající a intuitivní Výrazně pomalejší e-mailová odezva v testu
MerkurXtip Operátor (okamžitá reakce, ochotný) Rychlé spojení s operátorkou, nápomocná Není Celkově rychlá a ochotná přímá podpora
Synottip Ne Vyžaduje OIK pro identifikaci; operátor dostupný po volbě „9“ Není Absence live chatu, telefonní podpora s prodlouženou dobou do 0:00
Kingsbet Operátor (možnost výběru témat) Možnost komunikace v AJ (ověřeno, plynulé přepnutí operátorkou) Není Výrazně pomalejší e-mailová odezva v testu
fBET Operátor (odpověď do 5 min, vyžaduje vyplnit jméno a e-mail) V testu opakovaně nedostupná linka Není Výrazně omezená telefonní podpora (provozní doba i reálná dostupnost)
Fortuna Chatbot Radim v mobilní aplikaci (okamžitá, přesná odpověď) Rychlé spojení s operátorem, milý a ochotný Kontaktní formulář I-Konto (web) Výrazně pomalejší e-mailová odezva v testu
Chance Nonstop chatbot Rychlé spojení s operátorem, nápomocný; specializovaná Pluso linka; možnost hodnocení Ano (funkčnost prověřena) Více specializovaných e-mailů (reklamace, Pluso), podpora Pluso i e-mailem

Rychlost reakce:

  • E-mail:
  • Velmi rychlá (do 15 minut): Chance, Tipsport, Synottip, MerkurXtip.
  • Středně rychlá (do 1,5 hodiny): fBET, Betano.
  • Pomalejší (nad 1,5 hodiny nebo bez odpovědi v testu): Fortuna, Sazka, Kingsbet.

Live Chat:

  • Okamžitá reakce / Nonstop chatbot: Tipsport, Sazka, MerkurXtip, Fortuna, Chance.
  • Rychlá reakce (do 5 minut): fBET (vyžaduje jméno a e-mail).
  • Standardní (provozní doba): Betano, Kingsbet.
  • Není k dispozici: Synottip.

Telefon:

  • Rychlé spojení s operátorem (několik sekund): Tipsport, MerkurXtip, Fortuna, Chance.
  • Problémy s dostupností v testu: fBET (linka opakovaně nereagovala).
  • Standardní: Betano, Sazka, Synottip (vyžaduje OIK), Kingsbet.

Dostupnost a provozní doba:

  • Nonstop podpora (alespoň jedním kanálem):
  • Tipsport (nonstop chatbot)
  • Sazka (nonstop chatbot)
  • Chance (nonstop chatbot)

Prodloužená večerní/noční dostupnost:

  • Betano: Live chat do 23:59.
  • Synottip: Telefon do 0:00.
  • Tipsport, MerkurXtip, Chance: Telefon do 22:00.

Omezená dostupnost:

  • Betano: E-mail a telefon pouze do 17:00.
  • fBET: Telefon pouze Po-Pá 8:00-16:00.

Dostupnost live chatu s operátorem:

  • Betano: 10:00-23:59
  • MerkurXtip, Kingsbet, fBET: Dostupný.

Chybějící kanály:

  • Synottip: Nemá live chat.

Další kanály, Help Center a specifika:

  • Kvalitní Help Center / Centrum nápovědy:
  • Betano: Kvalitně provedené Help Center, přehledně rozřazený.
  • Sazka: Kvalitně provedené Centrum zákaznické podpory, vše přehledné, dostupné, intuitivní.

Specializovaná podpora:

  • Tipsport a Chance: Podpora pro elektronickou peněženku Pluso (e-mail i telefon). Více emailových adres pro různé typy reklamací.

Podpora v anglickém jazyce:

  • Kingsbet: Explicitně nabízí a ověřitelně poskytuje na telefonu.

Nutnost zadání OIK (Osobní identifikační kód) na telefonu:

  • Synottip.
  • Kontaktní formulář na webu:
  • Fortuna (I-Konto).

Ochota a profesionalita personálu:

  • Většina testovaných operátorů (telefon, live chat) byla hodnocena jako ochotná, příjemná a nápomocná.

Klíčové rozdíly a specifika v přístupu zákaznické podpory

Kromě základních parametrů, jako jsou dostupné kanály a jejich provozní doba, se sázkové kanceláře liší i v dalších specifických aspektech své zákaznické podpory. Tyto rozdíly mohou významně ovlivnit celkovou uživatelskou zkušenost.

Řešení méně závažných potíží na diskuzních fórech: Některé sázkové kanceláře, zejména Tipsport a Chance, efektivně využívají sílu komunity prostřednictvím diskusních fór. Tato fóra slouží jako platforma pro peer-to-peer podporu, kde si sázkaři mohou navzájem radit a řešit méně komplexní problémy. Tím výrazně odlehčují oficiálním kanálům podpory.

Identifikace unikátních přístupů nebo nadstandardních služeb: Některé sázkové kanceláře se snaží odlišit nabídkou unikátních funkcí nebo nadstandardních služeb. Příkladem budiž vícejazyčná podpora u Kingsbet (čeština i angličtina) nebo možnost vsadit si přes telefon u Synottipu. Tyto inovativní funkce mohou nepřímo přispívat k pozitivní zákaznické zkušenosti.

Přístup k řešení stížností a reklamací: Způsob, jakým sázkové kanceláře přistupují k řešení stížností a reklamací, je klíčový pro udržení důvěry. Transparentní a uživatelsky přívětivý proces je nezbytný. Např. Tipsport má jasně definovaný proces, kde lze reklamaci podat e-mailem na specializovanou adresu (reklamace@tipsport.cz). Nebo přímo přes herní konto s lhůtou do 30 pracovních dnů. Chance nabízí podobné specializované e-mailové adresy. Sazkabet či Fortuna umožňují podání stížností prostřednictvím kontaktního formuláře.

Jak si vybrat sázkovou kancelář podle kvality zákaznické podpory?

Výběr sázkové kanceláře by neměl záviset pouze na kurzech a bonusech, ale také na kvalitě zákaznické podpory. Jak tedy využít informace z našeho srovnání?

  • Pokud preferujete rychlost: Zaměřte se na kanceláře s rychlými reakčními dobami na live chatu (MerkurXtip) nebo emailu (Tipsport, Chance, Synottip, MerkurXtip). Telefonická podpora je u většiny testovaných subjektů po spojení s operátorem rychlá, ale zvažte i provozní dobu.
  • Pokud potřebujete podporu mimo standardní hodiny: Hledejte nonstop chatboty (Tipsport, Sazka, Chance) nebo kanceláře s prodlouženou provozní dobou telefonní linky (Synottip do půlnoci).
  • Pokud si ceníte osobního přístupu a kvality poradenství: Sázkové kanceláře jako Betano, Tipsport či MerkurXtip v našem testu ukázaly velmi ochotné a nápomocné operátory.
  • Pokud řešíte specifické problémy (např. e-peněženka): Tipsport a Chance nabízejí specializovanou podporu pro Pluso.
  • Pokud preferujete samostudium: Betano a Sazka mají propracovaná centra nápovědy.
  • Pokud potřebujete podporu v angličtině: Kingsbet je jedinou testovanou kanceláří, která tuto možnost explicitně nabízí a ověřitelně poskytuje.

Závěrečné shrnutí

Náš detailní test zákaznické podpory českých sázkových kanceláří odhalil značné rozdíly v rychlosti, dostupnosti i kvalitě poskytovaných služeb. Celkově lze však říci, že většina sázkových kanceláří se snaží poskytovat funkční zákaznickou podporu. Nejkomplexnější a nejrychlejší podporu napříč kanály v našem testu ukázaly Tipsport a Chance, které excelují v rychlosti emailu, nabízejí nonstop chatboty a dobře dostupnou telefonní linku včetně specializované podpory. Betano a Sazka bodují vynikajícími centry nápovědy. MerkurXtip potěšil rychlostí na všech frontách přímého kontaktu. Naopak některé kanceláře měly v testu výpadky (fBET telefon, pomalejší e-mail u Sazky a Kingsbet). Doporučujeme hráčům zvážit své preference a nároky na podporu při výběru té správné sázkové kanceláře. Tento test ukazuje, že pečlivý výběr se může vyplatit, zejména když narazíte na problém vyžadující rychlé a efektivní řešení.

Sázková kancelář Live chat (provozní doba) E-mail Průměrná doba odpovědi e-mailem Telefon (číslo, provozní doba)
Betano Ano (10:00–23:59) podpora@betano.cz 1 hod 30 min +420 910 920 444 (Po–Ne 9:00–17:00)
Tipsport Ano (nonstop chatbot) podpora@tipsport.cz, reklamace@tipsport.cz 8 minut (obecný), 30 minut (reklamace) +420 267 267 367 (Po–Ne 8:00–22:00)
Sazka Ano (nonstop chatbot) info@sazka.cz Odpověď do 5 hodin nepřišla +420 266 12 12 12
MerkurXtip Ano (okamžitá reakce) info@merkurxtip.cz 12 minut +420 221 091 800 (Po–Ne 8:00–22:00)
Synottip Ne synottip@synottip.cz 11 minut +420 800 888 100 (Po–Ne 8:00–0:00)
Kingsbet Ano podpora@kingsbet.cz Odpověď do 5 hodin nepřišla +420 910 920 555
fBET Ano (vyžaduje jméno, e-mail) podpora@fbet.cz 1 hod 15 min +420 724 747 427 (Po–Pá 8:00–16:00)
Fortuna Ano (chatbot Radim v aplikaci) helpdesk@ifortuna.cz Více jak 1 hod 30 min +420 267 218 218
Chance Ano (chatbot nonstop) info@chance.cz, reklamace@chance.cz 3 minuty (obecný), 23 minut (reklamace) +420 233 090 83 (Po–Ne 8:00–22:00)

Často kladené dotazy

Která sázková kancelář má nejrychlejší zákaznickou podporu?

Podle našeho testu nabízí velmi rychlou emailovou komunikaci Tipsport a také Chance. Rychlost telefonického spojení s operátorem byla dobrá u většiny testovaných. Pro okamžité odpovědi na obecné dotazy jsou efektivní také nonstop chatboty některých společností.

Nabízejí všechny sázkové kanceláře podporu nonstop?

Ne, všechny ne. Nonstop podporu obvykle zajišťují chatboti. Provozní doba live chatů s operátory a telefonních linek je u většiny kanceláří omezena, i když některé mají prodloužený provoz. Je důležité si ověřit provozní dobu konkrétních kanálů.

Které sázkové kanceláře mají nejlepší centrum nápovědy?

Během našeho testování jsme zaznamenali velmi přehledná a intuitivní centra nápovědy u Sazky a Betana. Tyto sekce mohou uživatelům pomoci vyřešit mnoho problémů bez nutnosti přímého kontaktu s podporou.

Hrajte vždy zodpovědně a nastavte si herní limity. Zákaz účasti osob mladších 18 let na hazardní hře. Více informací a tipů, jak mít hru pod kontrolou, najdete v našem průvodci zodpovědným hraním. Uvedené kurzy se mohou lišit od aktuální nabídky. Aktuální kurzy si vždy ověřte přímo na webu sázkových kanceláří. Pro využití bonusů platí obchodní podmínky u provozovatele více zde.

Odeslat zpětnou vazbu

Autor obsahu

Ondřej Hlaváč

Ondřej Hlaváč

Šéfredaktor

Ondřej se zaměřuje na důkladnou a nezávislou analýzu českých sázkových kanceláří a online casin. Hodnotí vše podstatné, od úrovně kurzů a šíře sázkové nabídky, přes podmínky bonusových kódů a promo akcí, až bezpečnost v souladu s českou hazardní legislativou. Jeho cílem je poskytnout vám, našim čtenářům, spolehlivé a ověřené informace pro váš informovaný výběr. Své znalosti si neustále doplňuje, zejména v SEO, webové analytice a klíčových principech Zodpovědného hraní a komunikace v citlivé oblasti YMYL.

Email Icon