Ubrání náskok dvou gólů z prvního utkání? Sešívaní nastoupí v odvetě 3. předkola Ligy mistrů v Belgii. Exkluzivitu na zápas Union SG vs Slavia Praha získal program Canal+ Sport 2, který je v České republice dostupný pouze u jediného poskytovatele, a to u Skylink. Na výhru Pražanů vypsala sázková kancelář Betano krásný kurz 3.20.
- Union je ve hře o postup díky vlastnímu gólu Slavie na 1:3.
- Slavia s belgickými týmy pod Jindřichem Trpišovským ještě neprohrála (2-1-0).
- Odvetný duel 3. předkola Ligy mistrů můžete v úterý 16. 8. od 20:30 sledovat živě exkluzivně na Canal+ Sport 2.
Kde sledovat zápas Union SG vs Slavia Praha
Lotto Park v Bruselu hostí odvetný zápas 3. předkola Ligy mistrů. Duel Union SG vs Slavia Praha se odehraje v úterý 13. srpna od 20:30 a v přímém přenosu jej exkluzivně odvysílá Canal+ Sport 2, dostupný výhradně u Skylink.
Informace k zápasu Union SG vs Slavia Praha |
Kdy: |
13. 8. 2024 (20:30) |
Kde: |
Lotto Park, Brusel |
Soutěž: |
Liga mistrů (3. předkolo) |
Rozhodčí: |
Jovanovic S., Srbsko |
Kurzy Betano: |
2.20 – 3.50 – 3.20 |
H2H: |
0 – 0 – 1 |
Živý přenos: |
Canal+ Sport 2 (Skylink) |
ŽIVÉ PŘENOSY + 350Kč ZDARMA S KÓDEM "BIGBONUSCZ"
Hlavně dobře začít
Dvougólový náskok je na jednu stranu pro Slavii pohodlný, v případě rychlého prvního zásahu může být ale klidně po půl hodině pryč. Sešívaní ani doma nezačali utkání ideálně, Union měl jednu velmi dobrou šanci. A pokud by ji doma využil, s jeho ofenzivní silou a rychlostí útočníků by to pro slávisty mohlo být smrtící. Pokud Belgičané naopak v prvních 30 minutách neudeří, znervózní a pro Slavii se otevřou mezery na brejky.
Union SG vs Slavia kurzy
Union je s ohledem na domácí prostředí a dvougólové manko favorit v kurzu 2.20 u Betana. Výhra Slavie i ve druhém utkání by na tiketu svítila v poměru 3.20, postupová remíza sešívaných je v nabídce za 3.50. Přestože Union není v domácím prostředí kurzově vyloženě jasný favorit ani na výhru, sešívané musí porazit a soupeř si naopak může dovolit zalézt. Kombinace výhry s menším počtem gólů tak dává smysl, více než 4 branky by k vidění být neměly.
Union do toho potřebuje šlápnout stejně jako v prvním zápase, kdy ze začátku Slavii zatlačil. Sázka na výhru Belgičanů o poločase nebo na konci utkání je nejen pěkný kurz, ale zároveň znamená výhru i v případě, že sešívaní po výměně stran vyrovnají, nebo dokonce otočí stav. To by znamenalo vysněný postup, ač Slavia nakonec nebude tím, kdo vyhraje Ligu mistrů.
TIP NA SÁZENÍ – SLAVIA VSTŘELÍ MAX. 1 GÓL
Sešívaní se nemají v Belgii kam hnát. Náskok dvou gólů jim dává možnost nechat soupeře tvořit, nelze od Slavie čekat honbu za góly. Doporučujeme sázku na maximálně jeden zásah v pěkném kurzu, navíc když Slavia hraje venku.
Maximálně jeden gól Slavie
Union vyhraje 1. poločas nebo celý zápas
Union vyhraje a padnou maximálně čtyři góly
Fortuna bonus 300Kč zdarma za registraci
Nebo 6.000Kč za vklad na první sázky
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní vám lépe zpříjemnit náš obsah. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.Zásady cookies a prohlášení o ochraně osobních údajů
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.