Ve středu večer se rozhodne o zbývajících čtyřech postupujících ze čtvrtého předkola Ligy mistrů. Jeden z nich vzejde ze souboje Slavia vs Lille, aktuálně má k tomu podstatně blíže francouzský celek. Ten si totiž do Edenu přiveze náskok dvou gólů. Odveta jasného favorita nemá, zatímco na Slavii si můžete vsadit v kurzu 2.47, na hostující výběr se nabízí kurz 3.00. Utkání se odehraje ve Fortuna Aréně ve středu 28. srpna od 21:00 a v přímém přenosu jej odvysílá televizní stanice Nova Sport 3.
- Slavia pošetřila během víkendu síly, duel s Mladou Boleslaví se odložil.
- Lille vyhrálo třetí po sobě jdoucí soutěžní zápas 2:0.
- Odvetný duel 4. předkola Ligy mistrů Slavia vs Lille můžete sledovat živě exkluzivně na Nova Sport 3.
Kde sledovat zápas Slavia vs Lille
Slavia si může zahrát závěrečnou část Ligy mistrů poprvé od sezony 2019/20, kdy se ve skupině F střetla s Barcelonou, Interem Milán a Borussií Dortmund. Pro výběr trenéra Jindřicha Trpišovského jde tedy o jeden z klíčových zápasů celé sezony. Jeho začátek je ve Fortuna Aréně naplánován na středu 28. června na 21:00. V přímém přenosu jej odvysílá televizní stanice Nova Sport 3. To je jediná možnost, kde sledovat Ligu mistrů pro dnešní český fotbalový večer.
Informace k zápasu Slavia Praha vs LOSC Lille |
Kdy: |
28.8. 2024 (21:00) |
Rozhodčí: |
Vinčič S. (Slovinsko) |
Kurzy Betano: |
2.47 – 3.25 – 3.00 |
Živý přenos: |
Nova Sport 3 |
Kde: |
Fortuna Aréna (Praha) |
Soutěž: |
Liga mistrů (4. předkolo) |
ŽIVÉ PŘENOSY + 350Kč ZDARMA S KÓDEM "BIGBONUSCZ"
Obrovská kvalita na straně Lille
Lille vyhrálo již třetí soutěžní zápas v řadě, vždy se navíc zrodil výsledek 2:0. Také letos by měl tento celek patřit k největším vyzyvatelům PSG v boji o mistrovský titul. V nedávno skončené sezoně se Lille umístilo na čtvrtém místě, což mu zajistilo právě předkola Ligy mistrů. Za třetím Brestem však zaostalo pouze o dva body a letos se tento výsledek jistě pokusí vylepšit. Podle renomovaného servere Transfermarkt je hodnota Lille zhruba třikrát větší než u kádru Slavie.
Slavia vs Lille kurzy
Ačkoliv se Slavia ve Francii dvakrát prosadila, do odvety vstoupí s dvougólovým mankem. Zatímco přesný zásah Ogbua byl odvolán kvůli hře rukou, trefa Chytila nemohla platit kvůli ofsajdovému postavení. V odvetě si na výhru vršovického mužstva můžete vsadit v kurzu 2.47, na remízu v kurzu 3.20 a na Lille se nabízí kurz 3.00.
TIP NA SÁZENÍ – LILLE VYHRAJE
Dá se očekávat, že Slavia bude muset být v odvetě aktivnějším celkem. Útoční hráči Lille, kteří svoji individuální kvalitu dokázali již před týdnem, by tak mohli mít podstatně více prostoru. Důkazem může být například nádherný gól Edona Zhegrovy ze 77. minuty, kdy nedal žádnou šanci Tomáši Holešovi a následně ani brankáři Antonínu Kinskému. Svěřencům trenéra Bruna Genesia, jež jsou doposud v Ligue 1 stoprocentní, by mohl tento duel vyhovovat.
Fortuna bonus 300Kč zdarma za registraci
Nebo 6.000Kč za vklad na první sázky
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní vám lépe zpříjemnit náš obsah. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.Zásady cookies a prohlášení o ochraně osobních údajů
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.