Ve středu večer se kromě předkol Ligy mistrů odehrají i čtyři zápasy 3. předkola Evropské konferenční ligy. Své zastoupení v nich bude mít i České republika, neboť dojde na souboj FC Kodaň vs Baník Ostrava. Poměrně jednoznačný favorit tohoto střetnutí je domácí celek, na jehož vítězství si můžete vsadit v kurzu 1.45. Zápas se odehraje ve středu 7. srpna od 19:00 na Parken Stadium v Kodani.
Kodaň má s českým fotbalem poměrně nedávnou zkušenost, neboť před rokem v rámci 3. předkola Ligy mistrů dokázala po penaltovém rozstřelu vyřadit pražskou Spartu. Nyní ji čeká dvojzápas s Baníkem Ostrava, v němž je poměrně velký favorit na postup. Na triumf dánského celku v domácím prostředí si u sázkové kanceláře Betano vsadíte v kurzu 1.45.
FC KodaňNáš tip
Baník Ostrava
TIP NA SÁZENÍ – KODAŇ VYHRAJE
Očekáváme, že Kodaň potvrdí roli papírového favorita a před vlastními fanoušky dokáže zvítězit. Baník Ostrava se do pohárové Evropy vrací po dlouhých 14 letech a nyní jej čeká podstatně těžší soupeř, než byl arménský celek Urartu. Hodnota dánského celku je pětinásobně vyšší než u Baníku, což jen napovídá tomu, kdo by měl mít v utkání dominovat.
Kodaň zakončila uplynulou sezonu překvapivě až na 3. místě, což znamená pouze předkola Evropské konferenční ligy. V neděli si tým pod vedením mladého kouče Jacoba Neestrupa připsal první ztrátu v novém ročníku, když v domácím prostředí pouze remizoval s Randers.
Pošetřený Baník
Slezský celek naopak požádal o odložení utkání s Karvinou právě kvůli povinnostem v pohárové Evropě. Bylo mu vyhověno, takže výběr kouče Pavla Hapala mohl pošetřit síly na výjezd do Dánska. Uvidíme, zda to Baníku pomůže k tomu, aby si do domácí odvety, jež je na programu za týden, přivezl nadějný výsledek na postup do závěrečného předkola.
Kde sledovat zápas FC Kodaň vs Baník Ostrava
Jedná se o 3. předkolo Evropské konferenční ligy, Baníku po dlouhé přestávce motivace rozhodně chybět nebude. Ve stejný čas jako toto utkání však hraje 3. předkolo Ligy mistrů pražská Slavia, což je pro televizní stanice atraktivnější duel. Je tedy velmi možné, že stejně jako zápasy s Urartu žádný sportovní kanál nenabídne. Zápas se odehraje ve středu 7. srpna od 19:00 na Parken Stadium v Kodani. U jiných zápasů nicméně možnosti kde sledovat Konferenční ligu jsou, nejčastěji jde o streamy sázkových kanceláří Betano, Tipsport nebo Chance.
Redaktor, Specialista program zápasů a kurzová nabídka
Michal čerpá ze zkušeností které nasbíral psaním pro několik sázkařských webů, ale zejména z vášně kterou pro sport a sázení má. Specializuje se na programy zápasů a kurzovou nabídku napříč sázkovými kancelářemi.
Ministerstvo financí varuje: Účastí na hazardní hře může vzniknout závislost! | Zákaz účasti osob mladších 18 let na hazardní hře. | Podporujeme zodpovědné hraní.
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní vám lépe zpříjemnit náš obsah. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.Zásady cookies a prohlášení o ochraně osobních údajů
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.